Job 4 van 11


Report this listing

Solliciteren



Relatiebeheerder Verzekeringen Ondernemingen Non-Life (Hasselt)


Functie

Heb jij de goesting om bij te leren? Ben jij een echte teamplayer en wil jij graag uitgroeien tot iemand met een sterke technische bagage in verzekeringen?

Als Relatiebeheerder Verzekeringen Ondernemingen Non-Life:

  • Ben je verantwoordelijk voor de volledige opvolging van de aan jouw toegewezen verzekeringsdossiers, gaande van offerte tot polisaanmaak en dossierupdates. Naast de Accountmanager ben jij het eerste aanspreekpunt bij vragen van klanten.
  • Ben je punctueel in je opvolging en sta je klanten bij met je expertise. Je communiceert op de juiste momenten en via de juiste kanalen met klanten, afhankelijk van hun noden en wensen.
  • Heb je dagelijks contact met verzekeraars, waarbij je onderhandelingsvaardigheden goed van pas komen.

Jouw profiel

  • Je bent klaar om je toe te wijden aan een fulltime positie.
  • Je kan reeds relevante ervaring binnen dit vakgebied voorleggen.
  • Je werkt vlot met Microsoft Office.
  • Ervaring met Brio is een plus.
  • Je ziet het belang in van een persoonlijke service en hecht veel waarde aan klantgerichtheid.
  • Je bent dynamisch, hebt oog voor detail en kwaliteit.
  • Je bent analytisch sterk en kan goed het overzicht bewaren.
  • Je bezit sterke commerciële en communicatieve skills.
  • Je bezit een bachelor- of masterdiploma of je bent PCP-gecertificeerd.
  • Ben je nog niet helemaal thuis in elke tak van dit soort verzekeringen, maar ben je bereid om je hierin te verdiepen? Fijn! Wij stellen leergierige kandidaten enorm op prijs.
  • De vraag van verzekerden of derden analyseren (schademelding, pensioenvereffening, ...) en een aangepaste dienstverlening voorstellen
  • Verzekeringscontracten of clausules opstellen op basis van te dekken risico's of gebeurtenissen (ongeval, ...) en voor akkoord bezorgen
  • Gegevens registreren in het bestand van de verzekerde of derde (onderschrijving, schadeaangifte, ...) en hen de contract- of bewijsstukken bezorgen
  • De klant informeren over de afhandeling van zijn dossier en hem adviseren over te ondernemen stappen (expertise, neerleggen van een klacht, ...)
  • Bijkomende informatie en bewijzen opvragen (medische attesten, loonfiches, expertiseverslagen, gezondheidsvragenlijsten, ...)
  • De vereffening van dossiers van verzekerden of derden opvolgen of de dossiers aan de geschillendienst bezorgen

Aanbod

  • Een gevarieerde job met onmiddellijke ingang.
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Een aangename werkomgeving.
  • Een tof team met ruimte voor groei en het nemen van initiatief.
  • Een aantrekkelijk salarispakket.
  • Extralegale voordelen.
  • Bijkomende vakantiedagen.
  • Mogelijkheid om van thuis te werken.
  • Een ruim aanbod aan opleidingen om je professioneel verder te ontwikkelen.
  • Een organisatie met aandacht voor haar werknemers omtrent flexibiliteit, autonomie, groeikansen, fijne werksfeer etc.

Solliciteren

Sarah Van Heupen
+32 (3) 300 24 67
jobs@hillewaere.be

Solliciteren